2017. szeptember 20., szerda

Utazások 2.



A rejtélyes kőbánya és az erdei kis tábor: 

Legutóbbi leszületésem után 5-6 évvel, anyámmal, keresztanyámmal meg a szűkebb családdal, testvérek, apaszerű valami, unokatesó utaztunk. Sajnos nem tudom, csak ködös emlékek vannak egy kis erdei tisztásról valahol a Tisza-tó és Miskolc között, ahol végül csak kevesebb, mint egy óra hosszát töltöttünk el, mégis beivódott. Ebben az életemben először láttam tündéreket és koboldokat. Alig akartam tovább utazni velük, és hiába alkonyodott én még maradni akartam, a nagyok meg nem értették. Hiszen, akkor még féltem mindentől, ami mozog, zümmög vagy csúszik-mászik. Talán ugyanabban az évben ugyanazon az útvonalon megálltunk egy elhagyott kőbánya, vagy omlott sziklafalnál. Imádtam. A kövek súgtak felém. Csak álltam és bámultam az erezetüket, a kristályos vonalakat, lehajoltam felvettem egy darabot, amiben az egész hegy rajzolata benne volt. Közöltem, hogy ez az enyém és jön velem. Anyám köpni- nyelni nem tudott hiszen nagyobb darab volt mint az ő ökle. Keresztanyám mentette meg a pillanatot, azt mondta:
 - Akkor hozhatod, ha te cipeled.

Még megvan. Az évek folyamán szépen Lélekkővé tettem. Most már tényleg az ÉN kövem.




„A világ valóban csupa veszedelem, és sok a sötét hely; de sok minden akad, ami szép, s bár a szépség ma mindenütt szomorúsággal keveredik, attól a szép még csak szebb lesz.”
(Gyűrűk ura)


Miskolc. Testvérek. Kirándulás. Visznek. A hegyekbe fel. Nyár. Tél. Tavasz. Ősz. Erdő. Mindig erdő. Kisvonat. Hideg. Forralt bor. Forró tea. Szalonnasütés. Szúnyogok. Poloskák. És az Az Erdő! De ez már egy másik történet….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése